Penjimatan Besar Dalam Botol Yang Kecil!

Kepada semua pemilik motosikal! Sudah tiba masanya anda mendapat lebih banyak keseronokan daripada perjalanan, masa untuk menyertai kelua...


Kepada semua pemilik motosikal! Sudah tiba masanya anda mendapat lebih banyak keseronokan daripada perjalanan, masa untuk menyertai keluarga X-1R dan mengetahui mengapa pemenang perlumbaan pemandu dan pelumba di seluruh dunia telah bertukar kepada teknologi ruang angkasa X-1R yang nyata terbukti.

Diiktiraf di Space Foundation dan Space Technology Hall of Fame yang termasyur, X-1R telah terbukti secara saintifik dimana ia meningkatkan pelincir dan menjaga mesin berjalan lancar untuk lebih lama. Formula Enjin Kecil X-1R (SEF) diformulasikan untuk membolehkan enjin motosikal anda berjalan denagn lebih sejuk, lebih senyap dan lancar, sambil memberi perlindungan daripada haus dan lusuh, dan menjimatkan penggunaan bahan api.

X-1R telah melindungi bahagian-bahagian enjin dan logam bergerak sejak tahun 1989 dan sentiasa mendengar luahan berjuta-juta pengguna, pemandu dan penunggang motosikal di seluruh dunia dalam usaha untuk melindungi enjin dan pemiliknya!

Keazaman X-1R untuk memenuhi keperluan pengguna telah menyebabkan pengeluaran formula optimum untuk enjin motosikal di bawah 1,000cc, Formula Enjin Kecil X-1R (SEF). X-1R telah mereka pekatan SEF yang baru untuk memperbaiki ekonomi bahan bakar, prestasi keseluruhan dan terbukti secara saintifik supaya enjin motosikal anda berjalan dengan kuasa kuda yang meningkat dan pada masa yang sama, mengurangkan getaran enjin dan suhu operasi.

Lebih dari dua puluh tahun, X-1R Corporation telah menjadi pemimpin pembangunan dalam industri pelincir, dengan pemandu yang berpuas hati di seluruh dunia menggunakan produk-produk dari senarai X-1R pada setiap perkhidmatan dan selang masa yang tetap, meningkatkan kehidupan enjin mereka dan memperoleh simpanan pada penggunaan bahan api sehingga 10% atau lebih!

Secara asalnya, X-1R dikenali sebagai pelincir prestasi yang berkembang terutama untuk industri perlumbaan, X-1R mendapat perhatian untuk komitmennya terhadap penyelidikan dan pembangunan teknologi pelincir baru dan telah dimasukkan ke dalam Yayasan Angkasa dan Dewan Angkasa Teknologi NASA Space of Fame dimana ia manghapuskan geseran dengan produk "Shuttle Crawler Lubricant" yang digunakan di Pusat Angkasa Kennedy hingga ke hari ini. X-1R adalah satu-satunya pelincir dalam sejarah untuk menerima penghormatan berprestij.

Hakikatnya ialah, X-1R yang mencipta cecair mesra alam kini mempunyai ramai pengguna, menurut Nigel McKenzie, CEO X-1R Global. "Kami akan menganalisis keperluan industri dan menyesuaikan pelincir khusus untuk mereka," katanya. "Jika kesan alam sekitar menjadi kebimbangan, kami boleh mencipta pelincir yang memenuhi standard EPA, sambil mengekalkan prestasi maksimum."

X-1R memajukan pelincir sejak keinginan NASA untuk mencari sesuatu pelincir yang biodegradasi dan mempunyai prestasi yang cukup tinggi untuk digunakan di ruang angkasa Crawler, pengangkut gergasi yang menangkut Space Shuttle dari bangunan pemasangan kenderaan ke pad pelancaran yang bergerak satu batu sejam. Sejak itu, industri-industri lain telah menemui apa yang berfungsi untuk NASA, juga berfungsi untuk mereka.

"Kami di NASA, bertempat di Pusat Angkasa John F. Kennedy, sangat berbangga dengan hubungan kami bersama X-1R dan meraikan kejayaan X-1R telah ada yang sebahagiannya dikaitkan dengan ruang program, "kata Pamela Bookman, Pengurus Komersial bagi Teknologi NASA Program Pengkomersialan.

Kini dipasaran, X-1R telah mengeluarkan formula dalam kandungan 50ml dalam sebotol. Produk ini dengan keiktirafkan yang tertinggi boleh diguna oleh semua golongan masyarakat yang membawa jentera dua roda. Dengan hanya satu botol, rawatan enjin (Engine Treatment) ini berjaya untuk memenuhi keperluan harian penunggang motosikal. Berterusan berusaha melalui inovasi untuk memastikan resipi rahsianya dapat diakses oleh mereka yang paling memerlukannya.
 

Produk X-1R Formula Enjin Kecil (SEF) ini, bila ditambah dengan minyak hitam kegemaran anda, akan meningkat prestasi jentera anda, menembusi logam di dalam enjin, melindungi daripad geseran yang ketara, melindungi logam-ke-logam yang keras yang berlaku terutamanya semasa "permulaan sejuk" (cold start), menjimatkan minyak serta meningkatkan prestasi enjin anda. Sudah tiba masanya untuk mengetahui apa NASA dan jutaan pemandu di seluruh dunia sudah tahu.

X-1R Lubricant Keeps These Massive Crawlers Moving.


Dengan menambah X-1R Formula Enjin Kecil ke motosikal anda boleh menjimatkan sehingga 15% pada minyak dan mengelakkan kerosakan yang mahal.

Pelbagai produk X-1R boleh didapati dari pengedar di seluruh negara. Untuk Informasi terkini, sila layari laman web kami di www.x1rasia.com.


Related

x-1r 3501963872645458432

Post a Comment

emo-but-icon

sponsored by

Hot in week

Connect With Us

item